tisdag 27 augusti 2013

Ljumma vindar o mys...

 
 
 
...Sommarens varma vindar börjar bli ett minne blott
och de lite ljummare vindarna gör entré...
Känner ni likadant??
 
O framför allt blir kvällarna mörkare o kyligare...
 
Men vet ni vad?!
Inte mig emot, vi tänder ljus o kryper upp i soffan
o läser o drömmer oss bort..!!
 
 
 


Just nu njuter jag av Hem o Antikt o inspireras av underbara
hem o fantastiskt vackra saker!!
 
 
O detta tänkte jag delge även till alla mina underbara läser
så just nu erbjuder jag tillsammans med Hem & Antik
 
 
3 nummer av Hem & Antik
+5 klädda galgar i rosmönster
+skål
 
 
för endast 98:- + porto 29,50

 Klicka Här för att ta del av erbjudandet

 
 
*
Tisdags Kramar
 Elin

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det bara så mysigt att krypa upp i soffan tända ljus och mysa !!!Kram Rita

Photo by Maria sa...

Så länge det är en fin höst gillar jag att det blir höst.. Och ljus tänds här och det blir tidigare och tidigare på kvällarna man gör det =)

Tack för tipset, en prenumeration är nu fixad till mig =)

Kram Mia

What's in a day sa...

Hey Elin,

It looks gorgeous, nice to use or just as a lovely accessoire.

Have a nice week,

Kram,
Eefie

Anonym sa...

Beautiful! I'm just about to experience my very first Swedish winter, and have already been warned that candles, coziness and beauty are what will get me through... !

Regan

Rosa i huset i vitt sa...

Härligt och mysigt nu att få tända ljus igen
ha en trevlig helg
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Jaa visst myser vi till i soffan...det blir soffan och ljuslyktor i kväll här hemma ;)))
Kram bia

Linda sa...

Jag håller helt med dig. Vi har fått en fantastisk sommar med helt underbart väder så för mig är hösten välkommen nu, som ett nytt litet kapitel. Och det blir ju så roligt att inreda med "höst - tema" i huset! :)
//Linda