onsdag 10 oktober 2012

Jo tack....

 
 
...Jag lever!!
 
Livet rusar dock på i ett fasligt tempo o jag hinner knappt med,
o kanske har ju hunnit drabbas av lite hösttrötthet också?!
 
Har liksom massor av planerade projekt här hemma men jag
kommer liksom inte till skott att starta..
 
Men snart så kanske jag är på G igen..
 
 
 
 
Just nu i Badrums fönstret...
 
*
 
Men några inlägg har jag allt på kö nu och i Söndags vart jag iväg på
Auktion så jag har ännu mer o visa er!!
 Praktiskt taget hela dagen tog det o jag njuter varje sekund som jag sitter där.
Helt "själv", Vackra saker o inga andra tankar...
Men under ytan pyr det av vinnar lust, det lovar jag..!!
Mer om det i ett annat inlägg..tihi..
 
*
Lunchen i magen o jag fortsätter mot Butiken på Plantskolan,
där en hel pall med otroligt vackra saker väntar på mig!!
 
OnsdagsKramar
Elin
 
 
 

7 kommentarer:

Fint o Fult sa...

Känner igen det där med så många projekt så man inte riktigt vet vart man skall starta... :)
Låter spännande med auktion, hoppas vi snart får se vad för kul du hittade där!
Vacker bild på flaskorna i badrumsfönstret, här står en liknande grupp med flaskor fast de har små ekollon på gång för att se om jag kan få dem att gro...
Ha en fin onsdag, kram Monica

Tinis vita hem sa...

Så fin samling med gamla apteksflaskor du har :)
Ha en fin fortsättning på dagen!
kram Tini

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint med alla flaskorna ..
kram Rosa

Anna Stenberg sa...

Väldigt fint!!! Ha en bra vecka! Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vackert med alla fina flaskor :)
Jag känner absolut igen mig, man har så myccket på gång så man vet inte hur man ska hinna med, vart man ska börja eller sluta :)
Men hoppas det lugnar ner sig för dig snart.
Va rädd om dig.
kram
Jessica

Photo by Maria sa...

Vinnarlust?? Det lät spännande.. Ser jag fram emot att höra mer om =)

Snart dags för en tur till dig igen ser jag, lite julsaker är jag sugen på men det kanske inte kommit in än..

Ha nu en fin torsdag..

Kram Mia

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jadu, hösttröttheten har verkligen tagit över. Här körs det med rosenrot denna tid och det är verkligen toppen. Det tar ju någon vecka innan man känner av den men utan, då skulle inte jag vara rolig:)

Kram Teres